Some minimal daily question prompts that only require checkbox answers. This is something that can be transfered into a database or inline template.
Would I classify my mood as above average?
No
Somewhat No
Neutral
Somewhat Yes
Yes
Am I confident with the decisions I made today?
No
Somewhat No
Neutral
Somewhat Yes
Yes
Did I take time to communicate with friends/family?
No
Somewhat No
Neutral
Somewhat Yes
Yes
Are there positive outcomes to challenging aspects of today?
No
Somewhat No
Neutral
Somewhat Yes
Yes
Did I meet health standards for the day? (ie. exercise, food)
No
Somewhat No
Neutral
Somewhat Yes
Yes
Did I accomplish more than was expected?
No
Somewhat No
Neutral
Somewhat Yes
Yes
Levatio igitur vitiorum magna fit in iis, qui habent ad virtutem progressionis aliquantum.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Verum esto: verbum ipsum voluptatis non habet dignitatem, nec nos fortasse intellegimus. Audax negotium, dicerem impudens, nisi hoc institutum postea translatum ad philosophos nostros esset. Quae in controversiam veniunt, de iis, si placet, disseramus. Cupit enim dÃcere nihil posse ad beatam vitam deesse sapienti. Summum enÃm bonum exposuit vacuitatem doloris; Duo Reges: constructio interrete. Teneo, inquit, finem illi videri nihil dolere. Est enim tanti philosophi tamque nobilis audacter sua decreta defendere. Post enim Chrysippum eum non sane est disputatum.
Eiuro, inquit adridens, iniquum, hac quidem de re;
Ergo, inquit, tibi Q. Quid igitur dubitamus in tota eius natura quaerere quid sit effectum? Nam illud quidem adduci vix possum, ut ea, quae senserit ille, tibi non vera videantur. Zenonis est, inquam, hoc Stoici. Sed non alienum est, quo facilius vis verbi intellegatur, rationem huius verbi faciendi Zenonis exponere. Sed tu istuc dixti bene Latine, parum plane. Ipse Epicurus fortasse redderet, ut Sextus Peducaeus, Sex. Te ipsum, dignissimum maioribus tuis, voluptasne induxit, ut adolescentulus eriperes P.
Sed ut iis bonis erigimur, quae expectamus, sic laetamur iis, quae recordamur.
Ratio quidem vestra sic cogit. Compensabatur, inquit, cum summis doloribus laetitia. Eorum enim est haec querela, qui sibi cari sunt seseque diligunt. Egone quaeris, inquit, quid sentiam?
Quid de Platone aut de Democrito loquar? De hominibus dici non necesse est. Et ais, si una littera commota sit, fore tota ut labet disciplina. Cur igitur, cum de re conveniat, non malumus usitate loqui?
Â
Hoc non est positum in nostra actione.
Sed ad bona praeterita redeamus.
Minime vero istorum quidem, inquit. Ut pulsi recurrant? Qua ex cognitione facilior facta est investigatio rerum occultissimarum. Duae sunt enim res quoque, ne tu verba solum putes. Sed quod proximum fuit non vidit. Facit enim ille duo seiuncta ultima bonorum, quae ut essent vera, coniungi debuerunt; Bonum negas esse divitias, praeposìtum esse dicis? Non risu potius quam oratione eiciendum? An haec ab eo non dicuntur? Sed in rebus apertissimis nimium longi sumus. Eam tum adesse, cum dolor omnis absit; Cum audissem Antiochum, Brute, ut solebam, cum M. Alterum significari idem, ut si diceretur, officia media omnia aut pleraque servantem vivere.
Quod autem principium officii quaerunt, melius quam Pyrrho;
Familiares nostros, credo, Sironem dicis et Philodemum, cum optimos viros, tum homines doctissimos. Quae hic rei publicae vulnera inponebat, eadem ille sanabat. Nec vero alia sunt quaerenda contra Carneadeam illam sententiam. Facit enim ille duo seiuncta ultima bonorum, quae ut essent vera, coniungi debuerunt; Itaque his sapiens semper vacabit. Sullae consulatum? Maximus dolor, inquit, brevis est. Ratio quidem vestra sic cogit. Quid adiuvas? Istic sum, inquit. Quam ob rem tandem, inquit, non satisfacit? Qui ita affectus, beatum esse numquam probabis;
Â