Mar 23, 1021 → Apr 12, 1023
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur
adipiscing elit. An dolor longissimus quisque miserrimus, voluptatem non optabiliorem diuturnitas facit? Verum hoc idem saepe faciamus.
Mar 23, 1021
Quodsi ipsam honestatem undique pertectam atque absolutam. Dulce amarum, leve asperum, prope longe, stare movere, quadratum rotundum.
Mar 23, 1022
Hic Speusippus, hic Xenocrates
, hic eius auditor Polemo, cuius illa ipsa sessio fuit, quam videmus.
Mar 23, 1023
An est aliquid per se ipsum flagitiosum, etiamsi nulla comitetur infamia? Audio equidem philosophi vocem, Epicure, sed quid tibi dicendum sit oblitus es.
Mar 23, 1023
Omnia contraria, quos etiam insanos esse vultis
. Haec quo modo conveniant, non sane intellego. Nihil enim iam habes, quod ad corpus referas
Apr 8, 1237 → Aug 11, 1238
Quare hoc videndum est
, possitne nobis hoc ratio philosophorum dare. Sed vobis voluptatum perceptarum recordatio vitam beatam facit
Jan 14, 1238
Perge porro; Quam si explicavisset
, non tam haesitaret. Quae enim adhuc protulisti, popularia sunt, ego autem a te elegantiora desidero. Neque enim disputari
Aug 11, 1238
sine reprehensione nec cum iracundia aut pertinacia recte disputari potest. Nullum inveniri verbum potest quod magis
Dec 15, 1167 → Jan 15, 1170
Ergo adhuc, quantum equidem intellego, causa non videtur fuisse mutandi nominis. Cum salvum esse flentes sui respondissent, rogavit essentne
fusi hostes. Illud dico
Jun 13, 1190 → Mar 1, 1191
Verum esto: verbum ipsum voluptatis non habet dignitatem, nec nos fortasse intellegimus. Theophrasti igitur, inquit, tibi liber ille placet de beata vita?
Jun 14, 1190
Sed erat aequius Triarium aliquid de dissensione nostra iudicare. Nullus est igitur cuiusquam dies natalis. Quodsi ipsam
honestatem undique pertectam atque absolutam.
Sep 16, 1190
Etsi qui potest intellegi aut cogitari esse aliquod animal, quod se oderit?
Jan 5, 1191
Quamquam tu hanc copiosiorem
etiam soles dicere. Duo Reges: constructio interrete. Quae animi affectio suum cuique tribuens atque hanc
May 19, 1191
quam dico. Duae sunt enim res quoque, ne tu verba solum putes. Quid autem habent admirationis, cum prope accesseris? Suo genere perveniant ad extremum;